השאירו פרטים לפגישת ייעוץ

X



    האם השתלת שיניים ביום אחד מתאימה לך?

    אנחנו חיים בעולם של פתרונות מהירים. בעידן המודרני, אנחנו רגילים לקבל את מה שאנחנו רוצים מתי שאנחנו רוצים – בלי לחכות יותר מדי. אבל יש תהליכים שאם נרצה או לא – דורשים הרבה זמן – ואחת הדוגמאות הבולטות לכך היא השתלת שיניים. זהו הליך שיכול לארוך חודשים ארוכים או אפילו שנים במקרים מסוימים. זו הסיבה שמומחים רבים מחפשים דרכים לקצר אותו – ובשנים האחרונות נראה כי נמצאה דרך כזאת שאף נחשבת יעילה ביותר.

    ד"ר פאולו מאלו, מומחה לשחזור הפה שחי בליסבון שבפורטוגל, פיתח שיטה ייחודית להשתלת שיניים שנקראת All on 4 וזוכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. השיטה מאפשרת שחזור של כמה שיניים שנמצאות אחת ליד השנייה – בביקור אחד במרפאה בלבד וללא המתנה מיותרת או טיפולים מקדימים.

    יתרונות וחסרונות שחשוב להכיר

    אנשים רבים שצריכים לשחזר שיניים אבודות, נדרשים להליך מוקדם של השתלת עצם או הרמת סינוס. מדובר בניתוח די פשוט, אך זה עדיין ניתוח שכרוך בתופעות לוואי, סיכונים ותקופת החלמה מסוימת. השתלת השיניים ביום אחד מאפשרת למעשה לדלג על הניתוח הזה ובכך לקצר משמעותית את התהליך כולו.

    בנוסף שיעורי ההצלחה של הטיפול נחשבים גבוהים ביותר – כ-95 אחוזים על פי מחקרים שונים – והוא מתאים למגוון רחב של אנשים – גם כאלו שנמנעו מביצוע השתלים בעבר בגלל הסיכונים שבניתוח להשתלת עצם.

    עם זאת, חשוב להבין כי גם הטיפול הזה לא חף מסיכונים. המהירות שבה משחזרים את השיניים יכולה להיות גם חיסרון – מכיוון שהיא עלולה, במקרים מסוימים, לגרום לחוסר יציבות של השתלים, לאורך חיים קצר יותר שלהם ולעומס מוגבר עליהם שעלול להוביל לכך שתצטרכו טיפול נוסף לשיקום הפה בהמשך הדרך. בנוסף, בטיפול הזה נרשם מספר מעט גבוה יותר של דלקות וזיהומים בהשוואה לשיטה המסורתית.

    אז איך אפשר לדעת אם הטיפול מתאים לי?

    כמו בכל דבר בחיים, גם כשמבצעים שחזור של שיניים אבודות חשוב להיעזר בסבלנות ולשמור על אורך רוח. רק רופא המתמחה בשיקום הפה יכול לקבוע אם אתם יכולים לעבור השתלת שיניים מהירה ביום אחד או אם יש צורך בביצוע הטיפול הארוך והמסורתי כדי להבטיח תוצאות איכותיות.

    לכן, חשוב שהרופא שילווה אתכם בתהליך יהיה כזה שמתמחה בשיקום הפה ומחזיק בידע, בכלים ובניסיון לניהול התהליך. שחזור הפה הוא אתגר מורכב ורגיש – והתוצאות שלו ישפיעו עליכם לעוד שנים רבות. לכן, בייחוד בתהליך כזה, אסור להתפשר על איכות הטיפול והרופא המטפל. חשוב לוודא שאתם בוחרים ברופא שאתם סומכים עליו ולקחת ברצינות את דעתו באשר לטיפול שמתאים לכם ביותר.

    בנוסף, כדי שהטיפול יצליח, חשוב לגלות רצינות בשמירה על היגיינת הפה. ככל שתקפידו לעשות זאת – גם לפני וגם אחרי השתלת השיניים – כך תשפרו את סיכויי ההצלחה של ההליך ותבטיחו לעצמכם חיוך בריא ואסתטי שגם יישמר לאורך זמן.

    השתלת שיניים ביום אחד